Yayın tarihi için İletişim Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 124, listelenen: 1-20
-
THE BASICS OF FILMSCRIPT TRANSLATION AND POPULAR PRACTICES IN TURKEY
(SELCUK UNIV, 2009)The mainstream cinema sector and its fundamental element, films, have certainly become one of the prominent cornerstones of the globalization that has mostly been a matter of argumentation in academical circles in terms ... -
Sinema dili filim retoriği ve imgelenen anlama ulaşma
(2010)İçinde bulunduğumuz yüzyılın tam anlamıyla sinematik bir yüzyıl olduğu öne sürülmektedir. Bugün kuş uçmaz kervan geçmez diye nitelenen uzak yerleşim birimlerine kadar henüz sinema salonları yaygınlaşmış olmasa da, internet, ... -
Plato still dominates: The case of Huxley's brave new world
(2010)Batı Dünyası düşünce evreninde ve aydınlanma felsefesinde temel iki sütundan biri olan Greko-romen faslında, Eflatun her zaman için başı çeken isimlerden biri olagalemiştir. Batı Dünyası’nın beşeri ilimlere bakan yönüyle ... -
The use of verbal language in social media in Turkey
(2011)In recent years, the improvement of the new communication technologies has made it necessary to return the focus on verbal culture. In the messages transmitted in the social media which developed within the internet, the ... -
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ... -
Reklam ve retorik
(Derin Yayınları, 2011)Reklam ve retorik kitabı, retoriğin sözlü dönemle başlayıp yazılı dönemle oluşumunu inceler. Çalışma, Aristoteles'in retorik öğretisinde işlediği üçlemelerden yola çıkar. Sözlü dönemle başlayıp yazılı dönemle gelişen ve ... -
Pazarlama iletişiminde yeni bir mecra: mağaza radyoculuğu
(Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği, 2011)Perakende sektörü son yıllarda tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızlı büyüyen sektörlerden biri haline gelmiş ve pek çok büyük perakende şirketi ülkemizde yatırım yapmaya başlamıştır. Perakende sektöründe faaliyet ... -
Suça karışmış çocuklara yönelik temsil çalışması: 'Taş atan çocuklar'a taş atan medya
(Çocuk Vakfı Yayınları, 2011)Suça karışmış çocukların medyada yer alış biçimleri hak ihlalleri içermekte ve yanlış kalıp yargıları dolaşıma sokmaktadır. Bu çalışma, her şeyden önce “taş atan çocuklar” ifadesinin sorunlu olduğu ön kabulüne dayanmaktadır. ... -
Networked photography: Self-disclosure in Facebook photos
(2012)This study focuses on the role of photography in identity formation on social networkingwebsites. Online social networks users disclose their identity every day and attempt tocreate a good image of themselves; a process ... -
Çevre duyarlılığı kazandırmada özel radyo haberlerinin rolü
(2012)Egemen olan görüşlerden biri insanlık tarihinde iki büyük aşama olduğu yönündedir. Bunlardan biri, insanın göçebelikten kurtulup yerleşik düzene geçmesi ve bunun sonucunda da avcılıktan, tarıma ve hayvancılığa yönelmesi ... -
Küreselleşme sürecinde kimlik tartışmaları ve medyanın Rolü: Kosova örneği
(2012)Küreselleşme finansal kaygılarla hazırlanmış ve kültürün küreselleşmesi ile sonuçlanmıştır. Günümüzde kendisine dayatılan kültüre maruz kalan insanlar kimliklerini sorgulamaya başlamışlar ve çeşitli arayışlara yönelmişlerdir. ... -
The discourse of today’s Turkish pop songs within the transformation of daily life
(2012)Today, the transformation of daily life has been speedily continuing. In this flow, natural human practice evolves and transforms into pragmatic lives. This transformation realized via the basis of consumption culture, a ... -
Etkili İngilizce bilimsel sunum hazırlamak için yararlı kalıplar
(Türkderm, 2012)Topluluk önünde İngilizce sunum yapmak her zaman çok kolay olmamaktadır. Pratik yapmak ve ön hazırlık sunum yeteneğinizi artıracaktır. Bu makalede bilimsel İngilizce sunum hazırlamanıza yardımcı olacak kalıp ifadeler ve ... -
The myth of objectivity in the news and internet journalism in Turkey
(2012)Objectivity in news discussions continue over many years. Many and various rules were formed as a result of studies that were conducted so that the news on papers would reflect to reality and the journalis ts would be ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ...