Yazar "Özyer, Yağmur" için listeleme
-
Algılanan liderlik tiplerinin örgütsel yaratıcılık çabaları açıklayıcılığında firma performansına etkileri
Özyer, Yağmur (Marmara Üniversitesi, 2014)… -
Lisansüstü programlarda program tercih nedenlerinin grup uyumuna etkisinde algılanan hizmet kalitesi açıklayıcılığı
Tok, Metin (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Üniversite tercih nedenleri, yükseköğretim kurumlarında eğitim kalitesinin artırılması konusunda son derece kritik bir bilgi kaynağı olarak değerlendirilmektedir. Teknolojinin hızla artan gelişimi; bilgi erişimi ve bilgi ... -
Marka imajının alışveriş merkezi sadakatine etkisi
Dinçer, Hacer (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Günümüz modern toplumları için marka ve marka imajı vazgeçilmez derecede önem taşımaktadır. Marka, önceleri tüketicilerin sadece aldıkları ürünün kalitesini yani ürünün benzer ürünlerden farklılığını ortaya koyması için ... -
Otel marka değerinin, otel ziyaretçilerinin marka sadakatine etkisi: Point Hotel Barbaros uygulama çalışması
Öztürk, Burak (İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Günümüzde ekonomik, sosyal ve kültürel anlamda yaşanan gelişmeler işletmelerin piyasadaki durumunu yakından ilgilendiren konular olmaktadır. Piyasada yaşanan aşırı rekabet durumu, işletmelerin piyasadaki durumunu pazarlamadaki ... -
Positioning of campuses in terms of satisfaction: A research on Marmara University
Yalçın, Fatma Asuman; Arslan, Fatma Müge; Tektaş, Necla; İşgören, Nuriye Ç.; Özyer, Yağmur; Değerli, Başak; Acar, Gülhan; Oral, Bekir; Karabıyık, Nevin; Tüm Cebeci, Dilek; Uzmanoğlu, Selçuk; Öznaz, Demet (International Association of Social Science Research - IASSR, 2013)The aim of the study is to determine university students' satisfaction levels on the infrastructure and education level of the university and also to identify how they position different campuses of the university regarding ... -
Sosyal medya kullanımının inovasyon, bireysel yaratıcılık ve çalışan performansına etkisi
Akdeğirmen, Emre (İstanbul Arel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)İnternet teknolojisinin gelişmesi ve yaygınlaşması ile birlikte, sosyal medya kullanımı da gelişmektedir. Katılımcılar sosyal medya kanallarında, herhangi bir eğitime ya da teknik bilgiye ihtiyaç duymadan, farklı formatlardaki ... -
Tüketici şüpheciliği ve marka güvensizliği ilişkisi : online alışveriş siteleri üzerine bir araştırma
Çınar, Hasan (İstanbul Arel Üniversitesi, 2017)Bu çalışmada, tüketici şüpheciliği ile marka güvensizliği kavramları ele alınmış ve bu kavramlar arasındaki ilişkiler, Türkiye'deki bazı online alışveriş siteleri bağlamında incelenmiştir. Dikkate alınan kavramların ...