Yazar "Kavak, Bahtışen" için listeleme
-
Being an Ethical or Unethical Consumer in Response to Social Exclusion: The Role of Control, Belongingness and Self-Esteem
Kavak, Bahtışen; Tuncel, Niray (Wiley, 2021)Social exclusion threatens control, belongingness and self-esteem, and such threats may produce distinct behavioural intentions. This study hypothesized that thwarted control would increase the intention towards unethical ... -
Development and Verification of Marketing Capabilities Scale for B2B Firms
Özdemir, Neslişah; Kavak, Bahtışen (Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, 2021)This study aims to develop and confirm a scale of marketing capabilities for B2B firms. For this purpose, the existing scales for market sensing, new product development and strategic partnering capability were reorganized, ... -
Gelişmeleri kaçırma korkusu (FoMO) nun sosyal medya temelli satın alma eğilimi üzerindeki etkisinde cinsiyetin düzenleyici rolü
Kavak, Bahtışen; Özkul, Nazime Ebru; Tunçel, Niray (İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)Çalışmanın amacı, gelişmeleri kaçırma korkusunun sosyal medya temelli satın alma eğilimi üzerinde anlamlı bir etkisinin olup olmadığının; bu etkinin de cinsiyet değişkeni ile düzenlenip düzenlenmediğinin incelenmesidir. ... -
Örgütsel Satın Alma Davranışı Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Özdemir, Neslişah; Kavak, Bahtışen (2021)Bu araştırmanın amacı, Bunn (1994) tarafından geliştirilen örgütsel satın alma davranışı ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanarak geçerliğinin ve güvenirliğinin ortaya konmasıdır. Ölçeğin Türkçe’ye çevrilmesinde ileri çeviri tekniği ... -
Pazarlama Bilim Dalında Yazılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Bibliyometrik Profilinin İncelenmesi
Kavak, Bahtışen; Sunaoğlu, Şerife Kazancı (Türk Kooperatifçilik Kurumu, 2020)Çalışmada, 2010-2020 yılları arasında “Pazarlama Bilim Dalı”’nda yazılmış Yüksek lisans ve Doktora tezlerinin; çeşitli parametreler çerçevesinde bibliyometrik özelliklerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Pazarlama alan ...