Turist Rehberliği Programı Makale Koleksiyonu
Güncel Gönderiler
-
Experiences with emergency distance education: A dilemma between face-to-face education and distance education in tour guiding
(IZZET KARA, 2024)Universities switched from face-to-face to emergency distance education as a solution to the crisis during the Covid-19 pandemic. This enabled face-to-face students to experience distance education. This study examined ... -
Destination attributes on attendance at away football games
(Routledge, 2023)This study aims to explain destination attributes that affect football fans' attendance at away games using a sequential method design. The research developed a scale through a six-phase process, including item pool ... -
Destinasyon Web Sitelerinin Tasarım ve İçerik Açısından Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma
(Prof. Dr. Yüksel ÖZTÜRK, 2019)Araştırmanın amacı, destinasyon web sitelerinin sahip olması gereken içerik ve tasarım özelliklerinin ortaya konması ve destinasyon web sitelerinin bu özelliklere göre değerlendirilmesidir. Çalışma, potansiyel turistler ... -
Kadın Yöneticilerin Sürdürülebilir Kalkınmadaki Rolü: İstanbul’daki Beş Yıldızlı Otel İşletmeleri Örneği
(Prof. Dr. Yüksel ÖZTÜRK, 2020)Bu çalışmanın amacı, kadın yöneticilerin sürdürülebilir kalkınmadaki rolünü turizm sektörü örneği kapsamında ele almaktır. Bu amaç çerçevesinde İstanbul’da beş yıldızlı otel işletmelerinde çalışan kadın yöneticilerin ... -
Türkiye’deki Milli Parkların Rekreasyon Faaliyetleri Açısından Değerlendirilmesi
(2015)Turizm ve açık hava rekreasyon faaliyetlerine olan ilginin artmasıyla birlikte milli park alanlarına olan talep de artış göstermektedir. Milli park alanlarında yapılan rekreasyonel faaliyetler de gün geçtikçe gelişmekte ... -
Konaklama İşletmelerinde Teknoloji Kullanımının Müşteri Tatmini Üzerine Etkileri
(2015)Son 50 yıllık süreçte teknolojik gelişmelerin artması ve hayatı kolaylaştıran teknolojilerin yaşamın içine daha fazla nüfuz etmesi konaklama işletmelerinin de bu teknolojileri hizmetlerine eklemesi ve müşteri memnuniyetini ... -
Consumer Behavior In The Process Of Purchasing Tourism Product In Social Media
(2017)Today, with the development of communication technologies, the rate of use of the internet and web tools has also increased. The most preferred of this web-based tools has been social media. Because of using a lot, social ...