İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 1 (2012)
Bu bölümdeki koleksiyonlar
-
İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 1, Sayı 1, Makale Koleksiyonu [8]
İletişim Çalışmaları Dergisi Volume 1, Issue 1, Article Collection -
İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 1, Sayı 2, Makale Koleksiyonu [5]
İletişim Çalışmaları Dergisi Volume 1, Issue 2, Article Collection
Güncel Gönderiler
-
“Bir Kız Hakkında” Fotoğraf Gazeteciliği olarak Moda Fotoğrafçılığı
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Corinne’nin arkadaşı Rose Corinne’nin Londradaki dairesindeki eski bir kanepeye uzanmıştı. Rose’un etrafındaki bira ile kaplanmış halının üzerinde birkaç kupa, bir kültablası ve bir telefon kablosu vardı. Bu fotoğraf Corinne ... -
Atatürk'ün Çocukları
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Atatürk’ün Devletin kurulma aşamasında ve öncesinde en çok önem verdiği konulardan biri de “çocuklar ” olmuştur. Çünkü; bu günün küçüklerini yarının büyükleri, ülkenin geleceği ve teminatı olarak görmüştür. Çocuklara ve ... -
Fahrenheit 9/11 Belgeselinin İletişimsel Eylem Kuramı ve 5 Basamaklı Etik Çözümleme Modeline Göre Analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Etik kavramı ve Habermas’ın iletişimsel eylem kuramından yola çıkarak Fahrenheit 9/11 belgeselinin analiz edildiği çalışmanın birinci bölümünde etik ve ahlak kavramları tanımlanarak, aralarındaki farklar ortaya konmuş; ... -
Motivations for Attendance At Community Festivals
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)The aim of this study is to investigate the factors that that motivate people to attend community festivals. It is important to come up with the different factors that drive people to attend. In this way, the organisers ... -
Broadcasting A Festivity Without Offending The Other
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This paper deals with how Turkish commercial channels serve wholeheartedly the demands of political and military officials on issues involving national sentiments. Nevruz Bayramı, (a folk festivity) which was initiated ... -
The Effect of Urban Landscapes As Backround Images on Perception
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)A previous study shows that background images have an effect on viewer’s perception interpreting the emotion displayed by the face presented front. (Shimada et. al, 2007) Whilst such study uses lightening and flower garden ... -
Haberde "Şey"leşen Bilim
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Bu çalışma, bilimin haberleştirilme süreçlerine odaklanarak, gündelik yaşamımızda önemli bir yeri olan İnternet haberlerindeki bilim imgesini analiz etmektedir. Bilimin haberleştirilirken bilim ve teknoloji hakkındaki ... -
Ataerkil ve Anaerkil Toplumun Tarihsel Savaşımının "Avatar" Filmi Bağlamında İncelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Tarih boyunca, insanın toplumsal gelişimi incelendiğinde, belki de en çarpıcı gerçek, toplumların da, aynı insanın kendi biyolojik varlığında olduğu gibi, cinsiyetleri olduğu gerçeğidir. Ve bugün yaşadığımız çağın üretim ... -
(İletişim özgürlüğünün bir ölçütü olarak) Gazetecinin iş güvencesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Basın özgürlüğü ile gazetecinin özgürlüğü birbirinden farklı kavramlardır. Ancak genellikle basın özgürlüğü gazetecinin de özgürlüğü olarak anlaşılır. Kurum olarak medyaya sağlanan ya da sağlanması gereken özgürlükler ve ... -
Game Shows as Ritualization in Spectacle Society: The Case of "Var mısın Yok musun?"
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This study aims to shed light on the media perception of Turkish audience through the case of “Var mısın Yok musun”. The game show has become one of the biggest phenomena in recent years, differentiating itself from other ... -
The Appearance of the Concept of Environment in the Movie Avatar
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)While the movie Planet of the Apes directed by Franklin Schaffner tells about the somehow end of the human civilization and a distant future where the civilization of apes dominates, the movie The Matrix describes a habitable ... -
Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Bu çalışma, medya kuruluşlarının izlenirlilik uğruna bireyleri nasıl fiziksel ya da duygusal şiddete maruz bıraktığı ve hatta kimi zaman hayatlarını kaybetmelerine yol açtığı konusuna ışık tutmaktadır. Çalışmada, günümüz ... -
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ...