İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 2, Sayı 4, Makale Koleksiyonu
Güncel Gönderiler
-
Radyoda Dinleyici/Katılımcı /Takipçi Etkileşimi ve Görselleşme: "Ceyhun Yılmaz Şov ve Pacya"
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Yaşadığımız dijital çağda öngörülenin aksine radyo farklı formlarda halen varlığını sürdürmektedir. Hem geleneksel hem de yeni çağın teknolojilerini bünyesinde başarıyla bir araya getiren radyo, yeni medya fırsatlarını ... -
Les Journaux Traditionnels En Ligne: Un Nouvel Espace Public Pour Les Lecteurs
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)L’objectif de notre communiqué est de répondre à la question suivante: Est-ce que la partie consacrée aux lecteurs des journaux nationaux sur leurs sites Internet peut être considérée comme un nouvel espace public? Pour ... -
Retinal Sinemadan Duyusal Sinemaya Doğru
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Modernitenin rasyonel aklı, görme ve işitme duyularına özel bir önem vererek, onlar dışındaki diğer duyuları, insanın ilkel benliğiyle ilişkilendirmiş ve bastırmıştır. Oysa uzaklık ve ayrılığın organı olan göz, insan benliği ... -
Gündelik Hayatın Bir Alanı Olarak Moda Aracılığıyla Kültürün Yeniden İnşası
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Gündelik hayatın biçimlenmesinde, benimsenmesinde ve inşasında moda önemli bir kavram ve alan olarak etkisini giderek arttırmaktadır. Sosyo-ekonomik ve siyasal ortamdan etkilenen moda aynı zamanda kültürün önemli bir ... -
Training function of Media: A research about University Radios in Turkey
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Today, radios which began gradually to lose importance, one of the most important function is public service broadcasting. Public broadcasting, public service point of view, one of the most important elements is education. ... -
Gerçek Dijital Uçurum: Tüketiciye Karşı Vatandaş
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2013)Yeni medya çalışmaları birçok açıdan ele alınabilir. Bu konuda Faydalı olabilecek bir yaklaşım, yeni medyayı farklı perspektifler içinde değerlendirirken kullanıcı veya tüketici açısından incelemektir. Araştırmacılar, ...