Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı / Public Relations and Publicity
Bu bölümdeki koleksiyonlar
-
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Kitap Bölümü Koleksiyonu [2]
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programına ait kitap bölümleri bu koleksiyonda listelenir. -
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı Makale Koleksiyonu [3]
Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programına ait makaleler bu koleksiyonda listelenir.
Güncel Gönderiler
-
Ciro ve personel devir hızı ilişkisi
(2013)İşletmelerde personel devir hızı ile ciro arasında bir bağlantı olup olmadığı birçok İnsan Kaynakları profesyoneli tarafından merak edilmektedir. Bunun temel sebebi de personel devir hızının performans ve ciroyu olumsuz ... -
Visual discourse of the clove: An analysis on the Ottoman tile decoration art
(Center for Strategic Studies in Business and Finance, 2012)In tile art, one of the world-famous Turkish Handicrafts, a wide variety of patterns are used on tile objects. The most common of these, after the tulip pattern, is the naturalist clove pattern. Different meanings were ... -
Reklam ve algı ilişkisi: Reklam metinlerin alımlanmasında duyu organlarının işlevleri hakkında bir inceleme
(Beykent Üniversitesi, 2013)İnsanların çevreleri ile bağlantı kurmaları, ihtiyaçlarını karşılamaları, yaşamlarını sürdürebilmeleri için duyu organlarına ve duyu organları aracılığı ile edindikleri algılara ihtiyaçları vardır. İnsanın dış dünya ile ... -
The role of social media strategies in competitive banking operations worldwide
(IGI-Global Publications, 2014)Social media has rapidly taken its place among the important phenomenons of today. It has an important role in institutionalization and companies’ financial effectivness in many fields. This chapter discusses concept, ... -
Globalization and social media strategies by financial institutions worldwide
(Springer, 2014)The objective of this research is to investigate financial institutions on social media; their strategies and the ways they deal with customers in the light of the process of globalisation. The objective material is ING ...