Başlık için Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Makale Koleksiyonu listeleme
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
-
Büyümüş de küçülmüşler : bir reklam çözümlemesi “Pınar sosis”
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2011)Eğlendiren eğlendirirken de bilgilendiren televizyon 20. yüzyıldan bu yana birçok olumlu ve olumsuz etkileriyle yaşamın bir parçası durumundadır. Böylesi etkili bir teknolojinin yuvaların içine girdiği ve eğlence programlarından ... -
Çin Devlet Televizyonunda Türk İnkilâbının Temsili: “Kemal İhtilâli” Belgeseli Örneği
(Atatürk Araştırma Merkezi, 2018)Mustafa Kemal Atatürk’ün istiklâl çabaları ve devrimleri Çin Halk Cumhuriyeti devlet televizyonu olan CCTV’nin hazırladığı “Dünya Tarihi” programının 82. bölümünde bir belgesel ile anlatılmıştır. “Kemal İhtilâli” adı verilen ... -
The discourse of today’s Turkish pop songs within the transformation of daily life
(2012)Today, the transformation of daily life has been speedily continuing. In this flow, natural human practice evolves and transforms into pragmatic lives. This transformation realized via the basis of consumption culture, a ... -
HABER KAYNAĞI OLARAK SOSYAL AĞLARIN KULLANIMI: TÜRK İNTERNET HABER SİTELERİ ÜZERİNE BİR ANALİZ
(Mustafa Cankut, 2019)21. yüzyılın başında gazetecilikte büyük değişiklikler meydana gelirken bu gelişmelerin çoğu sosyal medyanın hızla yükseldiği dönemle aynı süreçte yaşanmıştır. Sosyal medya ağları geleneksel ve çevrimiçi habercilikte ... -
Küreselleşme sürecinde kimlik tartışmaları ve medyanın Rolü: Kosova örneği
(2012)Küreselleşme finansal kaygılarla hazırlanmış ve kültürün küreselleşmesi ile sonuçlanmıştır. Günümüzde kendisine dayatılan kültüre maruz kalan insanlar kimliklerini sorgulamaya başlamışlar ve çeşitli arayışlara yönelmişlerdir. ... -
Marka Topluluklarının Tüketim Davranışlarında Nostaljik İmaj Tüketiminin Rolü: Volkswagen Beetle Türkiye Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Bu çalışma, marka topluluklarındaki bireylerin özbenzeşim ve aidiyet konusunda olası tutumlarını anlamak ve topluluk üyelerinin nostalji eğilimlerini, nostaljik tüketimlerini ‘imaj tüketimi’ kavramı üzerinden açıklamak ... -
The myth of objectivity in the news and internet journalism in Turkey
(2012)Objectivity in news discussions continue over many years. Many and various rules were formed as a result of studies that were conducted so that the news on papers would reflect to reality and the journalis ts would be ... -
Redefining Privacy in Reflexive Modernity: An Intergenerational Research
(İstanbul Üniversitesi, 2018)This study focuses on the historical changes in the concept of privacy-both at the level of the individual and at the level of society. These changes have been evaluated in relation to the question of modernity. With the ... -
The use of verbal language in social media in Turkey
(2011)In recent years, the improvement of the new communication technologies has made it necessary to return the focus on verbal culture. In the messages transmitted in the social media which developed within the internet, the ...