Yayıncı "Mehmet Dursun Erdem" için listeleme
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
-
BEŞ YILDIZLI OTELLERDE ÖRGÜTSEL SİNİZMİN İŞLETME PERFORMANSINA ETKİSİNDE MOTİVASYON ROLÜNÜN İNCELENMESİ
(Mehmet Dursun Erdem, 2019)Otel işletmeleri, turizm sektöründe hizmet veren gerek ülkeekonomilerine katkıları gerekse de turist memnuniyeti açısından sonderece önem arz eden işletmelerdir. Beş yıldızlı otellerde çalışanpersonelin hizmet esnasında ... -
İNSAN KAYNAKLARI UYGULAMALARINDAN DUYULAN MEMNUNİYETİN İŞE YABANCILAŞMA ÜZERİNDEKİ ETKİSİNDE YÖNETİCİYE GÜVENİN ARACI ROLÜ
(Mehmet Dursun Erdem, 2019)Bu çalışmanın amacı insan kaynakları uygulamalarındanduyulan memnuniyetin işe yabancılaşma üzerindeki etkisini ve buetkide yöneticiye güvenin aracılık rolünü incelemektir. Araştırmamızda,olasılığa dayalı olmayan ve herkesi ... -
Koronavirüs (Covid-19) Pandemisinin Olası Etkilerinin Değerlendirilmesi
(Mehmet Dursun Erdem, 2020)Throughout history, humanity has been exposed to various epidemics. The Coronavirus (Covid19) epidemic, which emerged in Wuhan, China in December 2019 and spread in a short time deeply affected the whole world. Coronavirus ...