Yayıncı "Melih Topaloğlu" için listeleme
Toplam kayıt 11, listelenen: 1-11
-
Babacan Liderlik Tarzının Çalışan Görev Performansı ve Duygusal Bağlılık Üzerindeki Etkisi
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Bu çalışmanın amacı babacan liderlik tarzının çalışanın görev performansı ve duygusal bağlılık üzerindeki etkisinin incelemektir. Yöntem – Araştırmada, olasılığa dayalı olmayan ve herkesi örneğe dahil edilebilme ... -
COVID-19 Salgını Döneminde Havacılık Sektöründe Kriz Yönetimi: Türk Havayolları(THY) Özelinde Bir Durum Çalışması
(Melih Topaloğlu, 2021)Amaç – Bu çalışmanın amacı, COVID-19 salgını ile beraber ortaya çıkan küresel krizinhavacılık sektörüne etkisini ve Türk Hava Yolları (THY) özelinde kriz yönetimi sürecindeuygulanan faaliyetleri derinlemesine incelemektir. ... -
İKY Uygulamalarında Dönüşüm ve Dijitalleşme Ölçeğinin Geliştirilmesi
(Melih Topaloğlu, 2023)Amaç- Bu çalışmanın amacı İnsan Kaynakları Yönetimi (İKY) uygulamalarında dönüşüm ve dijitalleşme ölçeğinin geliştirilmesidir. İşletmelerde insan kaynakları yönetimi işlevlerinin dijitalleşme ve dönüşümünü konu alan bir ... -
Kriz Yönetim Süreci Değerlendirme Ölçekleri Geliştirilme Çalışması
(Melih Topaloğlu, 2020)Amaç – Bu çalışmanın amacı, türü ne olursa olsun, hayatın bir gerçeği olarak sürekli yaşanmakta ve tüm hayatımızı derinden etkilemekte olan krizlerin yönetim sürecini ölçümleyebilecek ölçeklerin geliştirilmesidir. Tüm ... -
Kurumsal İtibar ile Marka Değeri İlişkisinde Reklamın Aracılık Rolü
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişkide reklam değişkeninin aracı rolünü oynayıp oynamadığı incelemektir. Rekabet koşullarında kurumların sadece ürünleri (mal veya hizmet) ... -
Lojistik Faaliyetlerde Antrepoların Etkinliğinin Veri Zarflama Analizi ile Belirlenmesi
(Melih Topaloğlu, 2021)Amaç - Lojistik faaliyetlerde uluslararası ticaret, ithalat ve ihracat işlemlerinin gerçekleştirilmesinde antrepolar ara noktalar olarak önemli rol üstlenmektedir. Antrepoların performanslarının değerlendirilmesinde ... -
Mediator Effect of Factors Affecting Credit Card Preference on The Effect of Consumers' Personality Traits on Monthly Credit Card Usage Frequency
(Melih Topaloğlu, 2022)Purpose – The point of the study is to examine the relationship between the personal characteristics of bank retail customers and the factors that may affect their credit card alternatives via the frequency of usage of ... -
Olumsuz Düşünce Döngüsü ve Kolektif Şükranın İşyeri Mutluluğuna Etkisi
(Melih Topaloğlu, 2023)Amaç – Bu çalışmayla amaçlanan, kamu kurumlarında faaliyet gösteren işgörenlerin sahip oldukları olumsuz düşünce döngüsü ve kolektif şükran düzeylerinin belirlenebilmesi, demografik niteliklerin bu kavramlara etkisinin ... -
Six Blind Men and an Elephant: Workaholism vs. Work-Engagement from the Big-Two Personality Perspective rather than the Big Five
(Melih Topaloğlu, 2023)Purpose – This study attempts to compare and contrast workaholism and work engagement in terms of their dispositional antecedents. Although both concepts are perceived as heavy work investment, workaholism is associated ... -
Sosyal İş Modelleri ve Sosyal Girişimcilik: Boğaziçi Üniversitesi Tüketim Kooperatifi Örneği
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Sosyal ihtiyaçları karşılayan ve yeni sosyal ilişkiler ve işbirlikleri yaratan yeni fikirler sosyal inovasyonlardır ve sosyal girişimciler aracılığıyla hayat bulmaktadırlar. Günümüzün sürekli değişen ve gelişen ... -
Üst Düzey Yönetim Görev Unvanlarına Yönelik Üniversite Öğrencilerinin Algılarının Araştırılması
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – İş dünyasındaki Girişimci ve Üst Düzey Yönetici Unvanları sadece toplumun belli bir kesiminde değil, genelinde yeterince anlaşılabilmiş ve tam anlamıyla kavramsallaştırılmış değildir. İş dünyasındaki unvanlar ve ...