Yayıncı "Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
İÇSEL MARKALAMANIN MARKA VATANDAŞLIK DAVRANIŞI VEİŞTE KALMA NİYETİ ÜZERİNE ETKİLERİ: HİZMET SEKTÖRÜNDEBİR ARAŞTIRMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Marka vaadini, değerlerini ve özelliklerini benimseyen çalışanların, dış müşteriye markayı daha iyi tanıtabileceğini savunan içsel markalama, son yıllarda önem kazanan bir pazarlama unsuru olarak karşımıza çıkmaktadır. ... -
KOLEKTİF EMPATİ, DUYGUSAL BULAŞICILIK VE İŞ BECERİKLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüz rekabet koşullarında örgütler, bireysel güdümlü kurum yapısı sergilemekte gibi olsalar da “sinerjik takım çalışması yoğun” sistemleri daha çok uygulamakta ve grup içinde duygu kavramı önem kazanmaktadır. Bu ...