Başlık için Rektörlüğe Bağlı Birimler listeleme
Toplam kayıt 159, listelenen: 147-159
-
Türkiye'de dijital pazarlamada marka ve tüketici ilişkisinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemleri (televizyon, radyo, gazete, dergi) değil, internetin herhangi bir aracı kullanılarak gerçekleştirilen pazarlama şeklidir. E-pazarlama ya da çevrimiçi pazarlama gibi isimlerle ... -
Türkiye'de Medya ve Avrupalılaşma Süreci: Türkiye Medyası, Avrupalılaşan Bir Kamusal Alan Deneyimi İçin Katkı Sunabilir Mi?
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2014)Türkiye'ye, Avrupa Birliği aday ülke statüsünün tanındığı 1999 yılındaki Helsinki Zirvesi'nin ardından Türkiye ve Avrupa Birliği ilişkileri, Türkiye'nin toplumsal oluşumunu ve modernleşme sürecini önemli ölçüde etkileyen ... -
Türkiye'de uydudan internete doğru gelişen televizyon yayıncılık iletişim teknolojisinde 5G kullanımı
(İstanbul Arel Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, 2021)5G’nin yaygın olarak kullanılmasıyla birlikte sadece endüstride ve üretim-tüketim biçimlerinde değil, teknolojinin kullanıldığı her alanda değişikliklerin olması öngörülmektedir. Bunların başında ise televizyon yayıncılığı ... -
Türkiye'nin Mevcut Uluslararası Sorunları Karşısında Uyguladığı "Kamu Diplomasi"si Faaliyetleri
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Günümüzde propaganda faaliyetleri kamu diplomasisinin bir parçası haline gelmiş ve dönüştürülmüştür. Artık dünyada pragmatik politikalar hâkim olduğundan kamu diplomasisin biçim ve yöntemleri değişmiştir. Bu makalede 2020 ... -
Türkiye’de tüketim kültürü çerçevesinde yeniden şekillenen evlilik ritüelleri üzerine bir inceleme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2016)Türkiye’ de ve Dünya’ da özellikle 1980 sonrasında yaşanan değişim ve yeni oluşumlar Tüketim Kültürünün az gelişmiş ülkeler üzerindeki etkilerini arttırmıştır. Kapitalizmin önemli unsurlarından olan tüketim kültürü, kitle ... -
Türkiye’de Yaşlı Bakım Kurumlarına Dair Bir Değerlendirme
(İstanbul Arel Üniversitesi, 2016)Yaşlanma kavramsal olarak düşünülmedikçe anlaşılması güç bir kavram olup, intrauterin hayatla başlayıp ve ölümle sona ermektedir. Gün geçtikçe artmakta olan yaşlı nüfusta, yaşla birlikte bireyin psikolojik ve fizyolojik ... -
Türkiye’nin Karadeniz’de Doğalgaz Rezervi Bulmasının Etkileri
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)Türkiye’nin Karadeniz’de Doğalgaz Rezervi Bulmasının Etkileri -
Yazılı basında haber söylemi: 24 haziran 2018 cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçim haberlerinin çözümlenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Söylem kavramı zihinsel ve mantıksal düzlemde belirli bir tutarlılığa sahip bir düşünme ve algılama biçiminin yazılı ve/veya sözlü olarak ifade edilme şeklidir. Yazılı basındaki manşetlerde ve metinlerinde yer alan söylemler, ... -
Yeni Medyayı Bourdieu Açısından Okumak
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)21. Yüzyılda iletişim alanında damgasını vuran yeni medya oluşumları ticaretten, sanayiye ve kültüre kadar her alanda karşılıklarını bulmakta ve bu alanları dönüştürmektedir. Bu nedenle yeni medya kavramını anlamak ve ... -
Yeni Normalin Esasları
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)Yeni Normalin Esasları -
Yeni Pandemi: COVID-19
(İstanbul Arel Üniversitesi Uluslararası Stratejik Araştırmalar Uygulama ve Araştırma Merkezi, 2020)Yeni Pandemi: COVID-19 -
Youtube kullanıcısı z kuşağının sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve tercihlerinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)Sosyal medya kullanımının her yaştan bireyin hayatının bir parçası haline geldiği günümüzde küresel çapta yayılım gösteren çeşitli enformasyon yığınlarına maruz kalmaktayız. Sosyal medyanın faydalı içerikler sağlayarak ... -
Zoon Politikon (Siyasal Hayvan) Ya da "Gönüllü Kulluk" ve "Özgürlükten Kaçış"
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)Bu makalede, siyaset sosyolojisi ve sosyal psikoloji bağlamında; bireylerin oy verme davranışlarını etkileyen siyasal davranışları, özgürlük algıları, özgürlükten kaçış davranışlarının temelinde yatan itkiler ele alınmaktadır. ...