Başlık için İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 1 (2012) listeleme
Toplam kayıt 13, listelenen: 8-13
-
The Effect of Urban Landscapes As Backround Images on Perception
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)A previous study shows that background images have an effect on viewer’s perception interpreting the emotion displayed by the face presented front. (Shimada et. al, 2007) Whilst such study uses lightening and flower garden ... -
Fahrenheit 9/11 Belgeselinin İletişimsel Eylem Kuramı ve 5 Basamaklı Etik Çözümleme Modeline Göre Analizi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Etik kavramı ve Habermas’ın iletişimsel eylem kuramından yola çıkarak Fahrenheit 9/11 belgeselinin analiz edildiği çalışmanın birinci bölümünde etik ve ahlak kavramları tanımlanarak, aralarındaki farklar ortaya konmuş; ... -
Game Shows as Ritualization in Spectacle Society: The Case of "Var mısın Yok musun?"
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)This study aims to shed light on the media perception of Turkish audience through the case of “Var mısın Yok musun”. The game show has become one of the biggest phenomena in recent years, differentiating itself from other ... -
Haberde "Şey"leşen Bilim
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Bu çalışma, bilimin haberleştirilme süreçlerine odaklanarak, gündelik yaşamımızda önemli bir yeri olan İnternet haberlerindeki bilim imgesini analiz etmektedir. Bilimin haberleştirilirken bilim ve teknoloji hakkındaki ... -
(İletişim özgürlüğünün bir ölçütü olarak) Gazetecinin iş güvencesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)Basın özgürlüğü ile gazetecinin özgürlüğü birbirinden farklı kavramlardır. Ancak genellikle basın özgürlüğü gazetecinin de özgürlüğü olarak anlaşılır. Kurum olarak medyaya sağlanan ya da sağlanması gereken özgürlükler ve ... -
Motivations for Attendance At Community Festivals
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2012)The aim of this study is to investigate the factors that that motivate people to attend community festivals. It is important to come up with the different factors that drive people to attend. In this way, the organisers ...