Başlık için İletişim Çalışmaları Dergisi Cilt 6 (2018) listeleme
Toplam kayıt 13, listelenen: 10-13
-
Selfie’den reklama: Instagram’da e-kaynakların paylaşımları üzerine bir inceleme
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Dünyada ve Türkiye’de sosyal medya kullanımının giderek yaygınlaşması bu alanın reklam mecrası olarak kullanımının da yolunu açmıştır. Hedef kitlelerinin giderek sosyal medyada daha aktif hale geldiğini gören markalar, ... -
Türkiye bursları ile İstanbul’a eğitime gelen öğrencilerin Türkiye’ye aşinalıkları ile Türkiye imajı ve kişiliği algısı ilişkisi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Küreselleşme ve bilgi teknolojilerindeki gelişmeler siyasal iletişim kavramını siyasetin ve siyasilerin tekelinden çıkarmış ve siyasal iletişim kavramı halkların ülkelerle olan etkileşiminin temel unsuru haline gelmiştir. ... -
Türkiye'de dijital pazarlamada marka ve tüketici ilişkisinin incelenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Dijital pazarlama, geleneksel pazarlama yöntemleri (televizyon, radyo, gazete, dergi) değil, internetin herhangi bir aracı kullanılarak gerçekleştirilen pazarlama şeklidir. E-pazarlama ya da çevrimiçi pazarlama gibi isimlerle ... -
Yazılı basında haber söylemi: 24 haziran 2018 cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçim haberlerinin çözümlenmesi
(İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)Söylem kavramı zihinsel ve mantıksal düzlemde belirli bir tutarlılığa sahip bir düşünme ve algılama biçiminin yazılı ve/veya sözlü olarak ifade edilme şeklidir. Yazılı basındaki manşetlerde ve metinlerinde yer alan söylemler, ...