Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorMaden, Denizen_US
dc.date.accessioned2021-04-14T08:28:37Z
dc.date.available2021-04-14T08:28:37Z
dc.date.issued2018en_US
dc.identifier.citationMaden, D . (2019). Halkla İlişkilerden Kurumsal İletişime Türkiye’deki Meslek Örgütlerinin Tweet’lerine Yönelik bir Araştırma . İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi , 7 (14) , 35-63 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53168/653710en_US
dc.identifier.issn2146-4162
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/isauicder/issue/53168/653710
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12294/2704
dc.description.abstractBu çalışma, halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim meslek örgütlerinin Twitter paylaşımlarında yer verdiği konuları ve bunların her iki alana ilişkin çatışan ve/veya kesişen kavramları içerip içermediğini ortaya koymayı amaçlamaktadır. Araştırmada, halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim arasındaki kavramsal tartışma ışığında, Türkiye’de biri halkla ilişkiler (TÜHİD), diğeri kurumsal iletişimi (KİD) temsil eden iki meslek örgütünün Twitter paylaşımları incelenmektedir. Alanyazında kabul görmüş çalışmalarda kurumsal iletişim ve halkla ilişkiler alanlarına atfedilen temel kavramlardan oluşan bir liste oluşturularak, TÜHİD ve KİD’in 3561 tweet’inde yer alan kelimeler tematik analize tabi tutulmuştur. Sonuçlar, kelimelerin temalara göre dağılımı ve frekansları bağlamında tartışılmıştır. Sonuçlar ışığında, halkla ilişkiler ve kurumsal iletişim alanlarına dair gelecek araştırmalar için öneriler sunulmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Fakültesien_US
dc.relation.ispartofİstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHalkla İlişkileren_US
dc.subjectKurumsal İletişimen_US
dc.subjectMeslek Örgütlerien_US
dc.subjectTematik Analizen_US
dc.subjectTwitteren_US
dc.titleHalkla İlişkilerden Kurumsal İletişime Türkiye’deki Meslek Örgütlerinin Tweet’lerine Yönelik bir Araştırmaen_US
dc.title.alternativeFrom Public Relations to Corporate Communication A Research on Professional Organizations’ Tweets in Turkeyen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Arel Üniversitesien_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.issue14en_US
dc.identifier.startpage35en_US
dc.identifier.endpage63en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal - Editör Denetimli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US
dc.institutionauthorMaden, Denizen_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster