Başlık için İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi listeleme
Toplam kayıt 439, listelenen: 220-239
-
Katılım Bankacılığının Gelişiminde Nakit Yönetimi Hizmetlerinin Etkileri ve Anket Çalışması ile Banka Çalışan Algısının Analizi
(2016)Katılım Bankacılığı, Türkiye’de finansal hizmetler sektöründe payını arttırarak önemli bir boşluğu doldurmaktadır. Nakit Yönetimi, şirketlerin bilançosundaki ticari alacak yönetimi ve kısa vadeli borçlar kalemleri üzerinden, ... -
Kentsel korumada uzaktan algılama ve coğrafi bilgi sistemlerinin önemi
(Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 2013)… -
KKTC'nin kuruluşundan sonra Kıbrıs'ta sosyal ve ekonomik durum
(İstanbul Kemerburgaz Üniversitesi, 2013)… -
KOLEKTİF EMPATİ, DUYGUSAL BULAŞICILIK VE İŞ BECERİKLİLİĞİ ARASINDAKİ İLİŞKİLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Günümüz rekabet koşullarında örgütler, bireysel güdümlü kurum yapısı sergilemekte gibi olsalar da “sinerjik takım çalışması yoğun” sistemleri daha çok uygulamakta ve grup içinde duygu kavramı önem kazanmaktadır. Bu ... -
Konaklama işletmelerinde pazarlama iletişimi açısından yeni bir uygulama: sosyal paylaşım siteleri ve misafir ihtiyaçları
(2013)Günümüzde dünya genelinde pek çok işletme sosyal ağlar aracılığı ile potansiyel ve fiili müşterilerine ulaşmaya çalışmaktadır. Sosyal ağları pazarlama aracı olarak kullanan işletmelerden biri de konaklama işletmeleridir. ... -
Konaklama işletmelerinde uygulanan farklı tekstil temizlik yöntemleri ve misafir görüşleri
(Detay Yayıncılık, 2010)Bu araştırma, tekstil ürünlerinin temizlik ve bakımını kendi çamaşırhanesinde yapan ve ticari bir firmaya yaptıran konaklama işletmelerinin tekstil ürünlerinin seçim, temizlik ve bakım uygulamalarıyla bu konaklama ... -
Kontrol odağı ve örgütsel muhalefet arasındaki ilişki üzerine bir araştırma
(2016)Bu çalışmada çalışanların iş çevrelerindeki kontrol algılarının (kontrol odağının), örgütle ilgili anlaşmazlıklarını ve karşıt fikirlerini sözlü olarak ifade etme stratejileri (örgütsel muhalefet) ile ilişkisinin incelenmesi ... -
KONUT KREDİSİ FAİZ ORANLARI İLE İPOTEKLİ KONUT SATIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ; TÜRKİYE ÖRNEĞİ
(ASOS Eğitim Bilişim Danışmanlık Otomasyon Yayıncılık Reklam Sanayi ve Ticaret LTD ŞTİ, 2019)Türkiye’de, gayrimenkul yatırımları, özellikle risk profili düşük yatırımcılar tarafından, tahvil-bono ve hisse senedi gibi diğer finansal yatırım araçlarına göre çoğu zaman tercih edilen geleneksel yatırım araçlarındandır. ... -
Koronavirüs (Covid-19) Pandemisinin Olası Etkilerinin Değerlendirilmesi
(Mehmet Dursun Erdem, 2020)Throughout history, humanity has been exposed to various epidemics. The Coronavirus (Covid19) epidemic, which emerged in Wuhan, China in December 2019 and spread in a short time deeply affected the whole world. Coronavirus ... -
Kredi kartı taleplerinin değerlendirilmesinde değişken analizi
(2011)Son iki yıl içerisinde banka kredilerinde kanuni takip oranlarının artması, azalan mali kaynaklar ile birlikte verimliliğin öneminin giderek artmasına neden olmuştur. Sorunlu kredi oranı içerisindeki dağılıma dikkat ... -
Kripto Para İşlemlerini Yönlendiren Ekonomik ve Finansal Faktörler : Bitcoin Fiyat Oluşumu
(Tesam Akademi, 2022)Kripto para, mal ve hizmet satın almada çevrimiçi işlemleri güvence altına alan güçlü bir kriptografiye sahip hesap defteri kullanan dijital bir para birimidir. Kripto para birimlerinin küresel sınırları yoktur ve kullanımları ... -
Kriz ve istihdam politikaları kıskacında Türkiye’de kadın istihdamı
(İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Mezunları Cemiyeti (İFMC), 2011)… -
Kriz Yönetim Süreci Değerlendirme Ölçekleri Geliştirilme Çalışması
(Melih Topaloğlu, 2020)Amaç – Bu çalışmanın amacı, türü ne olursa olsun, hayatın bir gerçeği olarak sürekli yaşanmakta ve tüm hayatımızı derinden etkilemekte olan krizlerin yönetim sürecini ölçümleyebilecek ölçeklerin geliştirilmesidir. Tüm ... -
KURULUŞUNDAN ÇÖKÜŞÜNE MİLLETLER CEMİYETİ SİSTEMİ
(Cahit AYDEMİR, 2020)Bu çalışmanın amacı I. Dünya Savaşı sonrasında galip devletler tarafından büyük umutlarla kurulan Milletler Cemiyeti (MC)‟nin başarısız olmasının nedenlerini tespit etmektir. Uluslararası barış ve güvenliği sağlamak maksadıyla ... -
Kurumsal İtibar ile Marka Değeri İlişkisinde Reklamın Aracılık Rolü
(Melih Topaloğlu, 2019)Amaç – Bu çalışmanın temel amacı, kurumsal itibar ile marka değeri arasındaki ilişkide reklam değişkeninin aracı rolünü oynayıp oynamadığı incelemektir. Rekabet koşullarında kurumların sadece ürünleri (mal veya hizmet) ... -
Kurumsal Tasarımın Kurumsal İmaj ve Kurumsal İtibar Oluşumu Üzerine Etkisinin Hizmet Sektöründe İncelenmesi
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2019)Amaç – Benzer mal ve hizmet sunulan bir ortamda sürdürülebilir büyüme ve başarı elde etmek, ancak müşterinin nezdinde rakiplerden farklı algılanma ile mümkündür. Bir kurumun tasarımı, imajı ve itibarı bu farklılaşmayı ...